Pagina's

zaterdag 14 juli 2012

Dromen najagen


Datum 8 juli. Dit was een echte klieder-AJ. Hier zitten verschillende laagjes met sjablonen en gesso op. Daarna heb ik Dylusions gebruikt. Ik wist niet precies wat ik ermee aan moest en kwam op het idee om er een schetsje van een meisje op te maken. 'Iedereen' maakt girls tegenwoordig. Ik heb de AJ snel nog wat bewerkt: omdat de tekst niet goed zichtbaar was, ben ik er met witte pen omheen gegaan en nu is het wel te lezen.Zoals meestal was ook nu weer het geval, dat er meteen een gedichtje aan kwam zeilen.

Je bent nooit te oud om te dromen,
om je idealen na te jagen,
je gedachten te laten stromen...
Ieder jaar, alle dagen.

2 opmerkingen:

  1. prachtige pagina. Om antwoord te geven op je vraag. Ik doe cambridge 500/800 dieet. De 25 kg ben ik kwijt geraakt door cambridge 500 en de laatste aantal kgs wil ik met 800 kwijtraken. Het is veel disipline en je moet echt de knop om hebben en 200% willen dan red je het. Als je nog meer vragen hebt..je mag altijd prive mailen op het forum.
    lief dat je even langs kwam. Ik neus nog wat bij jou rond hihi.. groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful journal page! :) I love that cute face. Sorry I don't understand a word you're saying. :)

    BeantwoordenVerwijderen