Pagina's

zondag 22 januari 2012

Mixed media n.a.v. workshop Traci Bautista

Gisteren ben ik bezig geweest met een 'mixed media' naar aanleiding van de workshop van Traci Bautista. Het is behoorlijk anders geworden en dat vind ik wel jammer. Ik ga het eerstdaags nog eens proberen en dan hoop ik wat meer bij het voorbeeld te blijven.
Gebruikt materiaal en gereedschap: allerlei sjablonen, kwasten; glimmermist; acrylverf; Sharpie poster paint pennen; Sakura moonbeam; oliepastelkrijt; zwarte pennen; witte pennen; Copic markers

4 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit Anneke !
    Het is helemaal niet erg dat ie behoorlijk anders geworden is, mijn uitwerking leek te veel op die van Traci en dan krijg je commentaar in de trend van : hebben jullie dezelfde smaak :)
    Dus zolang jij er plezier aan beleefd hebt is het prima !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er weer gaaf uit Anneke. Geweldig zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig juist omdat je er je eigen draai aan gegeven heb.....mooie kleuren echt heel knap gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is dan misschien wel anders geworden maar ik vind hem erg mooi! Oh die kleuren...toppie.

    BeantwoordenVerwijderen